Alapító tagok:
Kriskó Zsuzsa
A Kandó Technikum után tervező intézetnél dolgozott, majd beruházó lett. Ezt követően - felsőfokú energetikus szakképesítést szerezve - egy vidéki városban dolgozott, a városüzemeltetési irodát vezette. 1994-óta egyéni vállalkozó.
Láng Judit
Érettségi után a BME Gépész kar, Gyártástechnológia szakán szerzett diplomát, és zömmel technológia-fejlesztéssekkel foglalkozott. 1990-től 10 évig tanított, közben elvégezte a Mérnöktanári kart is.
Teller Márta
Török Zoltán Csaba
A technikum befejezését követően irányítástechnikai mérnök diplomát szerzett 1975-ben.
Százhalombattára került a MOL-hoz, innen ment nyugdíjba.
Több területen dolgozott, volt beruházó, karbantartó és fejlesztő mérnök.
A nyugdíjazás után - 5 évig - az Olajtervnél részt vett egy átfogó, műszaki MOL-os adatbázis megalkotásában.
Bozsó Sándor
A Kandó Technikumot a BME Villamosmérnöki Karon szerzett diploma követte, majd pár év kutatóintézeti munka. A hetvenes évek végén külkereskedő lett, oktatási eszközök exportja területén. Nemzetközi marketing végzettséget ért el '92-ben, kereskedelmi-, kutatási- ügyleteket, valamint találmányok piacbevezetését menedzselte.
Klub-referenseink:
Takács Béla
1963. IV.B.
A technikum után 1968ban a Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett villamosmérnöki oklevelet.
Bő tíz évet a Haditechnikai Intézetben fejlesztő mérnökként, majd 2011ig az
államigazgatásban köztisztviselőként dolgozott.
Napjait ma már felesége, két fia, menyei és négy unokája körében tölti.
Páhi László János
1963. IV. C.
A Kandó Kálmán Technikum után a BME Villamosmérnöki karán végzett.
Számítástechnikai és CNC vezérléstechnikai területen dolgozott, osztályvezető, gyártásvezető, nemzetközi szerviz-felügyelő, gyáregységi kereskedelmi vezető, raktáráruház igazgató beosztásokban. Jelenleg Kft ügyvezető.
Nemrég visszaköltözött szülőhelyére, Kapolcsra, ahol a Sándor malomban tölti napjait.
Horváth Vilmos
1963. IV. D.
A Kandó Technikum után a BME Villamosmérnöki Karán szerzett diplomát 1968-ban, majd a Külkereskedelmi Főiskolán Nemzetközi szállítmányozási szakközgazdász végzettséget.
Technológus mérnökként dolgozott 1973-ig, ekkor a MALÉV-hoz szerződött. Pár év üzemeltető mérnök beosztás után - elvégezve a hajózó tanfolyamot - előbb közforgalmi hajózó mérnökként, majd pilótaként szolgált Tu 154-es gépeken, 1995-től pedig Boing 737 járatokon, egészen 2007-ig.
Tiszteletbeli tagjaink:
Fodor Tivadar, tanár
Major Ferencné, tanár
Agócsné Magyar Márta, tanár
Korda Tibor, tanár
Venekei Attila, Dékáni hivatalvezető
Dr. Turmezei Péter, dékán
Dr. Baka Károly, Intézet igazgató-helyettes
Dr. Vajda István, dékán
Dr. Temesvári Zsolt, Intézet igazgató-helyettes
Dr. Maros Dóra, Intézet igazgató
Kovácsné Farkas Ágnes
Lovászi Péter
Tagjaink
(frissítve 2015. január 20-án)
Bánhalmi Gergely
Benkó György
Bognár Nándor
Bruckner Attila A.
Budai Zoltán
Czverdely Éva (Boros Vidáné)
Csetreki Eszter
Csomor Géza
Dabas Klara
Dobó Ottó
Domokos Lajos
Dr. Hajnal Miklós Pál
Fekete (Nicholas) Miklos G
Gál Antal
Galambosné Wortmann Katalin
Grill Istvan
Gyárfás Ödön
Hajnal Miklós Pál
Halász Károly
Hamar István
Hamvas Ágnes
Hegedűs József
Horváth Tibor
Horváth Tiborné Tóth Erzsébet
Illyés Rozália
Dr. Jánosi Franz
Jónás Cecília
Kallós Róbert
Kápolnai György
Kelemen András
Kelemen György
Kerner Károly
Késmárky Andrásné
Kiss Marton
Dr. Kovács László
Kovács Sándor
Körmendy Tibor
Kriskó Zsuzsanna
Ladányi István
láng judit
Lantos Péter
Laszlóczki Katalin
Lugosi Zoltán
Lukavecz Ferenc
Mahder János
Márkus Erzsébet
Mecsei Gergely
Mesterházy Árpád
Molár Béla
Molnár Béla
Molnár Dénes
Muskát György
Palatinus József
Póda Kálmán
Polnauer Lajos
Pősze Matild
Ringbauer Katalin
Rózsa Sándor
Rozsos Istvan
Dr. Rudas János
Selényi Endre
Somogyi Lászkóné
Somogyi László
Springer József
Szécsei József
Szegő András
Szemző György
Takács Béla
Takács Béláné
Tánczosné Augusztin Anikó
Tusla János
Urbán Ferenc
Wunderlich Gábor István
Dr. Zentay Nelli